maanantai 2. marraskuuta 2015

Kypsymisiä

Oho. Hetki on vierähtänyt siitä, kun olen viimeksi tänne avautunut. Elämään ei ole oikeastaan mahtunut muuta kuin opiskelua, kavereiden näkemistä ja opiskelua. Aika on kulunut leppoisasti ja olen nukkunut yhdeksän tunnin öitä. 
Siinä on teille kauneuden salaisuus.


Miesrintamalle kuuluu puolijänniä asioita. 

Asia nro. 1

Kävin joskus vajaa vuosi sitten erään jätkän kanssa kahvilla. Meillä synkkasi hyvin yhteen, mutta mies joutui muuttamaan pois. Pidimme silloin tällöin yhteyttä ja näimme uudestaan syksyllä. Nyt on tapahtunut sellainen käänne, että mies on muuttanut takaisin. Olemme yhä laitelleet viestiä ja varmaan taas näemme. Vähän olemme pienessä hiprakassa pussailleet, mutta siinä kaikki. Jätkä on kyllä todella mukava, joten jos tästä ei ihmeempiä tule niin kaverina olisi mukava pysyä.
Mutta katsotaan! Hauska nähdä miten meillä vielä synkkaa.

Asia nro. 2

Edellisessä tekstissä tilitin vähän jäbästä. Emme pitäneet mitään yhteyttä sen jälkeen, mutta viime viikolla minua alkoi ärsyttää. Oli aivan selvää, ettei meistä tule paria ja ettemme sovi toisillemme. Miksi sitten pitäisi olla jotenkin katkera? Toisin sanoen, pettymys alkoi häviämään. Laitoin jäbälle viestiä, kysyin mitä kuuluu ja juttelimme mukavia. Oli kiva tietää, että kaikki on hyvin. Jäbä on muutaman kerran sen jälkeen ottanut yhteyttä minuun ja ollaan juteltu. Siinä kaikki ja oikeastaan minulla on todella hyvä mieli. Ihanaa, jos olen saanut uuden ihmisen elämääni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti