maanantai 7. huhtikuuta 2014

Hei, olen hengissä!

Tosin siinä ja siinä, kevät meinaa viedä hengen. On katupölyä, koulujuttuja jotka olisi voinut tehdä jo esim. syksyllä ja töitä. Päätin myös hakeutua opiskelemaan lisää, joten pääsykokeet tulivat mukaan myös.

Mutta päätin nyt kertoa teille olemassaolostani ja tehdä tällaisen tilannepäivityksen.

Aaaargh, deittielämäni on paskaa. Jopa se mies kuka halusi "puhua asiat selviksi" teki minulle oharit. Eikä ole hänestäkään enää mitään kuulunut. Hyvä vaan, ehkä se oli parempi selvitys kuin yksikään vakavasti puhuminen.

Poistin itseni Tinderistä koska muutama vanha säätö tuli kertomaan minulle ystävällisesti että olen Tinder-busted. Muutenkin Tinder ei vain tuntunut enää alkuhuuman jälkeen miltään, se muuttui aika tylsäksi. Miehet olivat tylsiä, halusivat vain puhua panemisesta tai jostain tylsästä. Kukaan oikeasti nam-nam ei jutellut ja itsehän en aloittanut juttelua kenenkään kanssa koska olen nainen. Huoh elämää.
Tosin nyt deittielämäni on siinä pisteessä että ehkä teen Tinderin uudestaan.. joo..



Alla vielä lista joistain hakusanoista joilla blogiini on löydetty:

lätkäpelaaja pleijeri
No onhan ne tunnetusti pleijereitä, vaikka kaikilla ei olisi edes syytä. Huom, karkea yleistys.

mies ei juttele facebookissa
Sitten hän ei ole kiinnostunut tai esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Veikkaan kohtaa yksi.

kuinka huijata mies parisuhteeseen
Harrastat hänen kanssaan parasta seksiä koskaan, et mäkätä etkä kotkota ja annat miehen mennä omia menojaan. 
Hetken.

kuinka tulla pleijeriksi
Hanki asenne, hyvä itsetunto, korosta ulkonäköäsi komeilla hiuksilla ja vaatteilla ja pane mahdollisimman monta naista.

mies haluaa nähdä harvoin

Lopeta suhde, et ole sen kusipään arvoinen. Jos mies haluaa sinut oikeasti, hän ei malta pysyä erossa sinusta.

nuorten ensimmäiset treffit

Pitäkää käsistä kiinni ja pussailkaa.
Ah nuoruus.

eka kerta likaiset alushousut

Mies ei todellakaan välitä ellei siellä ole ihan kunnon paskat housussa tai jos et ole vaihtanut niitä viikkoon. 
Uskon että terveellä järjellä pärjää tässäkin.

seksiä kesken unien
Jotkut tykkää, jotkut ei. Itse olen kokenut sen kerran mutta olin niin kännissä, etten tiedä teinkö jonkun aloitteen. 
Samapa tuo.

Hyvää alkavaa viikkoa ja lupaan ryhdistäytyä ihan kohta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti