maanantai 16. joulukuuta 2013

Maanantaiaamuna krapula ja vapina

Minulla on tänään vapaapäivä joten ajattelin tehdä maailman turhimman postauksen. Kävin muuten myös viikonloppuna baarissa, siitä voisinkin paasata!

Aloitetaan kuitenkin toisella asialla - nimittäin hakutulosten top-5! Selailin huvikseni tilastoja ja huomasin ihan hyviä juttuja joilla blogiini on löydetty. Tässä viisi parasta:

1. Mies nylkyttää

2. Tyttöystävä päätöksenteko ahdistaa

3. drinkki meille vai teille

4. kumman vastuu on tehdä aloitteet suhteessa

5. ihastunut miehen ystävään

Parhaimmat näistä teki siis se, että olen tainnut paasata samoista asioista jo monta kuukautta. Olen siis luultavasti onnistunut joko sekoittamaan tai selventämään asiat, jos joku onneton on vahingossa lukenut omituisia ajatuksiani. Kiitos ja anteeksi. 


Sorry

Mutta siihen baareiluun! Olin siis kaverini luona kylässä noin 28 000 ihmisen kaupungissa ja yökerhoja siellä on kai kaksi kappaletta. Täynnä 95-ikäisiä, ehkä? Noh, nuoren näköisiä kuitenkin. Jopa DJ tuntui olevan nuorempi kuin minä ja soitti kyllä sellaista soopaa ettei kehdannut mennä edes tanssimaan. Missä oli 80-90 luvun loistavat hittibiisit?!? Illan teema taisi olla Petri Nygårdin Märkää + pelkaa bassojumputusta joka oikeasti tuntui sydämessä asti. Vanhuus ei tule yksin.. ja olen sentään vasta vähän päälle kahdenkymmenen.

Oli muuten pitkästä aikaa viikonloppu jolloin olin ulkona sekä perjantaina että lauantaina. Sunnuntai oli aika karseaa, samoin tämä päivä. Tänään ei sentään ole enää krapula, mutta ihmeellinen väsymys ja turvotus. Miten silloin 18 vuotiaana jaksoi käydä viikossa parhaimmillaan jopa 4-5 iltana baarissa? Ja maksa huutaa hallelujaa.


2 kommenttia: