perjantai 1. marraskuuta 2013

Flunskautiset

Mikä on inhottavampi olo kuin hirveä krapula, mahatauti tai suhteen loppuminen?

Vastaus: Flunssa + Kuukautiset samaan aikaan. Eli flunskautiset.

Kerron teille nyt muutamasta päivästäni täällä sängyn pohjalla:

- Selkää, mahaa ja kurkkua koskee, nenä putoaa kohta niistämisen voimasta.
- Purskahdan huutoitkuun todella herkästi ja niin yllättäen että säikähdän sitä itsekkin. 
- Olen syönyt, syönyt ja syönyt. Sitten katsoin ohjelman Super Size Me ja olen potenut huonoa omaatuntoa.
- Olen jo suunnitellut viettäväni vuoden ilman roskaruokaa, alkoholia, epäterveellisiä elämäntapoja - kunnes tulee nälkä.
- Olen potenut myös huonoa omaatuntoa siitä, etten ole mennyt sovittuihin tapaamisiin koska olen kipeä. Tuntuu että olen laiska paska.
- Olen nukkunut väh. 11h joka yö. Se on hyvä juttu, en ikinä jaksa nukkua niin pitkään.
- Kävin kerran nettiprofiilissa mutta miehet ärsyttivät minua niin paljon että suljin selaimen saman tien. 
- Olen katsonut ainakin 4 elokuvaa ja lukemattomia tunteja TV-sarjoja.
- Söin kahdessa päivässä 3 pakettia niitä fetajuusto-snackpaloja. Ei hyvä.
- Olen lihonut varmaan 50 kg (en ole uskaltanut käydä vaa'alla).


Minä ja ruoka. Friends 4ever.

No ei, on tullut nyt katsottua kyllä niin paljon lihavuusohjelmia ettei ihan heti huvita mäkkäriin astella. Onneksi olen normaalipainoinen. 

Olen ollut koko syksyn ihan terve sen viimeisimmän flunssan jälkeen. Eli ihan ok että välillä kroppa haluaa palautua. Tänään tosin joudun menemään töihin, onneksi kuumetta ei enää ole. Huomennahan on Pyhäinmiestenpäivä! Tai Pyhäinpäivä se taitaa nykyään olla, muistan kun aina lapsina käytiin Karkki vai kepponen-kierroksella ja tehtiin aika ilkeitäkin jekkuja. Mitäs ei antaneet karkkia. 



HAPPY HALLOWEEN

Katsokaa sen kunniaksi vaikka Painajainen ennen joulua. Tai menkää baariin. Ihan sama. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti