torstai 24. lokakuuta 2013

Nettideittailua: Ärsyttää

Tänään minut vaivasi ärsytys, kun kirjauduin sisälle Suomi24 treffit- palstalle.
Haluan jakaa teille sen mikä minua kohta vajaan viikon käytön jälkeen nettideittailussa ärsyttää.

Ne joilla ei taida olla mitään muuta elämää kuin kyylätä treffisivustoa

Minulle on jo kahdesti käynyt sama tilanne: Laittelen viestiä ihan mukavan oloisen miehen kanssa. Käyn jossain vaiheessa vain kurkkaamassa profiilin, mutta en jaksa vastata viesteihin. Ajattelen siis vastaavani niihin ajan kanssa vaikka illalla. 

Tulos: Melkein välittömästi kun mies näkee minun käyneen sivuilla ja kehdannut olla vastaamatta hänelle, alkaa hirveä urputus. 

No nyt et sitte vastaa :( 
Ei tainnu susta niitä kuvia löytyä vaikka lupasit lähettää
Nyt sä oot sillee et mikä tää jätkä on
Miks et vastaa!!!!

Itsellänihän on sama tilanne SIKA miehen kanssa (tämä ei siis ole suivainnut vastata minulle enää edellisen viestin jälkeen josta on muutamia päiviä, vaikka meillä on niin fiksun oloinen keskustelu meneillään), mutta otan sen sentään vastaan selkä suorana. Jos mies ei halua jatkaa keskustelua, omapa on menetyksensä. En jää perään itkemään ja urputtamaan. SELKÄRANKAA MIEHET! 

Sitä paitsi olisin vastannut, mutta enää ei huvita.


Toiseksi minua jollain tavalla ahdistaa ne henkilöt, joiden teksteistä selkeästi paistaa suuri kumppanin kaipuu ja todella vakava kumppanin etsintä. Itse olen linjoilla sillä asenteellä että ei tässä ole mitään menetettävää. Viihdyn oikeasti myös sinkkuna (vaikka välillä urputankin) eikä minulla ole mikään hätä löytää kumppania. Olen nuori ja aikaa riittää. 

Ainoa mitä tietysti kaipaa säännölliseksi on seksi. 

Kun suurta rakkauden kaipuuta pursuavan profiilin haltija tulee juttusille, se vain kasaa suunnattoman odotuksen paineen miehen puolelta. Itse haluan vain rennosti tutustua ihmisiin ja jos nappaa niin hieno juttu! Jos ei nappaa, niin eipä mitään.

Sitä paitsi edelleen uskon paljon enemmän tavalliseen deittailukulttuuriin. Se tuntuu mukavammalta maaperältä kuin internetin pohjaton avaruus. Ainoa vain että mistä löytää aikaa deittailla, kun ei ehdi edes koulun ja töiden ohella tutustua uusiin ihmisiin. 

Pulmallisia juttuja, ystävät hyvät.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti